Tələblər:
- Yaş : 22 – 30
- İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
- Cins : Qadın (Yalnız xanım namizədlər)
- Ali təhsil (xəstəxana və/vəya tibbi sahədə təcrübə üstünlükdür)
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti (Word, XÜSUSİLƏ EXCEL, PowerPoint, Outlook)
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
- Səlis və aydın nitq qabiliyyəti
- İngilis dilində sərbəst danışma bacarığı (Rus dili bilmək üstünlükdür)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda da işləmək bacarığı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik
İş barədə məlumat:
- Əmək qanunvericiliyinə uyğun rəsmiləşdirilmə
- Kargüzarlığın (sənədləşmənin) aparılması: müqavilə, protokol, təhvil-təslim aktı, və s. sənədlərinin sifarişçinin tələbinə uyğun hazırlanması
- Sənədlərin düzgün arxivləşdirilməsinə nəzarət
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırığı düzgün yerinə yetirmək
- Rəhbərin imzalayacağı sənədləri nəzərdən keçirməsi, redaktə və korrektə edilməsi
- Telefon zənglərinin cavablandırılması, məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara yönləndirilməsi
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi
- E-mail yazışmalarını həyata keçirilməsi, məktubların cavablandırılması
- Tender sıyahılarının hazırlanması ve qiymətləndirilməsi.
- Maaş: 600-800 AZN
- İş saatları həftə içi 5 iş günü: 09:00-dan - 18:00-dək
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!