Diqqət ! Bu elanın vaxtı bitib
İş barədə məlumat

Vəzifə :Ofis menecer

Əmək haqqı : 500-700 manat.
İş yeri: Bakı şəhəri, Əhməd Rəcəbli küç.

İş öhdəlikləri:

• Şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ yazışma etikası əsasında Şirkətdaxili, ölkə daxili və Beynəlxalq yazışmaların aparılması;
• Hesabatların hazırlanması;
• İclasların təşkil edilməsi;
• İclas protokollarının tərtib edilməsi;
• Cəmiyyət Direktorunun bütün tapşırıqlarını yerinə yetirməsi;
• Ofis ehtiyaclarının sifariş verilməsi və alınması;

İşq rafiki:

• 5 günlük iş həftəsi 09:00-18:00

Namizəd üçün tələblər

• Ali təhsil
• QidaTəhlükəsizliyi sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək.
• Xanım namizəd olmalı
• Kompüter bilikləri: Word, Excel, Outlook
• Xarici dil bilikləri: İngilis dili üstünlükdür.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən şəkilli CV-lərini (“Ofis menecer”) başlığı ilə

[email protected] electron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

Vakansiyalardan tez xəbərdar olmaq üçün bizi Telegram-da izləyin.

hellojobaz

Oxşar Vakansiyalar

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"