Görəcəyiniz Işlər
- Müştəri müraciətlərinin təhlili və idarə olunması işinin təşkili;
- Müştəri müraciətləri ilə çalışan əməkdaşların hədəflərinin hazırlanmasında iştirak etmək, icrasına nəzarət etmək, hədəflərin icrasında əməkdaşlara dəstək göstərmək;
- Müştərilərdən gələn müraciətlərin qəbul olunması üçün müvafiq kanalların yaradılması;
- Müştərilərdən daxil olan sorğuların operativ və keyfiyyətli icra olunması üçün təkliflərin verilməsi;
- Daxil olan sorğuların analitikasının aparılması;
- Müştəri müraciətlərin həlli istiqamətində müvafiq SLA yanaşmalarının tətbiq olunması;
- Müştəri müraciətlərinin azaldılması istiqamətində təkliflərin hazırlanması;
- Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmə prosesinin qurulması;
- Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmənin təşkil olunması;
- Qüvvədə olan qanunvericilik, Mərkəzi Bankın və ABB-nin müvafiq normativ hüquqi aktları çərçivəsində öhdəlikləri yerinə yetirmək;
- Müştəri müraciətlərinin araşdırlması üçün dövlət qurumları ilə işin təşkili;
- Departamentin rəhbərliyi tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Bizim Üçün Uyğun Namizəd
- Ali təhsilli;
- Bank sahəsində minimum 4 il iş təcrübəsinə sahib olan;
- Mobil, dinamik, operativ, dəqiqlik, müstəqil olaraq layihələri və tapşırıqları icra etmək.
- Bank biznes-prosesləri, kredit və qeyri kredit məhsulları üzrə dərin biliklərə malik olmaq;
- Analitik zəka, müştərilərlə yüksək səviyyədə işləmək motivasiyası olan;
- Ünsiyyətçilik və səlis danışıq səriştəsi olan;
- Komandada işləmək bacarığı olan şəxsdir.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!