Təsvir:
- Online şöbəyə müvafiq müraciət kanalları (Bankın mobil əlavələri,Bankın saytı,sosial şəbəkələr və digər saytlar,mobil tətbiqlər,Sms və Call Center) vasitəsi daxil olan müştəri müraciətlərini qəbul etmək və ilkin təhlilini aparmaq;
- Kredit müraciətlərini online vasitələrlə etmiş müştərilərə kredit məhsulları/xidmətləri üzrə məsləhətlər vermək;
- Müştəri məlumatlarını(şəxsiyyət vəsiqəsinin şəkli,öncədən götürülmüş kreditlər haqqında xülasə və s.) əldə etmək,müştəri potensialını qiymətləndirmək;
- Təsdiq olunmuş səlahiyyətlər çərçivəsində müraciətlərə dair uyğun sənədləri hazırlamaq,filial üzrə məsul əməkdaşa təqdim etmək,rəsmiləşdirilməsini təmin etmək;
- Potensial müştərilərə çarpaz satışlar keçirmək;
- Müştərilərə cari məsələlərlə bağlı məsləhətlər vermək;
- Rəhbərlər tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzə bakalavr ali təhsil;
- Komputerdən əla istifadəçi səviyyəsində istifadə etmək bacarığı(Windows,MS Office (Word,Excel,Outlook),İnternetdə işləmə bacarığı);
- Azərbaycan və Rus dilləri üzrə sərbəst bilik;
- Xarici dil üzrə(İngilis dili)”Pre-intermediate” səviyyədə bilik;
- Kollektivlə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Verilmiş materiallardan istifadə edərək təhlil etmək və iş yerinə yetirmək bacarığı;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 6 Ay iş təcrübəsi
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!