Bakı
İnzibati
Razılaşma ilə
Tam-ştat
22 dekabr 2019
21 yanvar 2020
Responsibilities:
- Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office
- Direct visitors to the appropriate person and office
- The answer, screen, and forward incoming phone calls
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
- Receive, sort and distribute daily mail/deliveries
- Keep updated records of office expenses and costs
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
Requirements:
- Proficiency in Microsoft Office
- Hands-on experience with office equipment
- Professional attitude and appearance
- Solid written and verbal communication skills
- Fluency in Azerbaijani, Russian (English – Intermediate)
- Excellent organizational skills
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks
- Customer service attitude
Salary: 400-500 AZN
Work schedule: From 09:30 to 19:00, 5 days a week
Email: boldex@boldex.az
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!
Sizin elan saytın ana səhifəsində xüsusi ayrılmış blokda görünəcək və xidmətin
aktivlik
müddətinin sonunadək orada qalacaq.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.
Bu əməliyyatı etmək üçün profilə giriş etməyiniz tələb olunur.