Təsvir:
- Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək;
- Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək;
- Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq;
- Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq;
- İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək;
- Jurnalda hadisələri və problemləri və onların həllini qeyd etmək;
- Sorğunun statusunun icrasını izləmək;
- İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək;
- Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək.
Tələblər:
- İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə;
- Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması;
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
- İngilis, Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi;
- Əla ünsiyyət bacarıqları.
Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!