Customer care specialist

Customer care specialist

Sabah Group MMC

400 AZN
İş barədə məlumat

  • Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması;
  • Müştərilərə edilən/müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək, lazımi ünvanlara istiqamətləndirmək;
  • Müştərilərin sorğularına cavab vermək, onların istəklərinin yerinə yetirilməsinə kömək etmək.
  • Müvafiq məlumatları toplamaq və şirkətin potensial müştəri sisteminin və xidmət sonrası əlaqə sistemlərinin müəyyən edilmiş prosedurlar çərçivəsində işlədilməsinə nəzarət etmək;
  • Yönləndirilən suallara dolğun və səlis cavab vermək;
  • Məlumatlandırma, müştəri xidmətlərinin tənzimlənməsi, detallara diqqət, peşəkarlıq və təzyiq altında işləmək bacarığının olması.
  • Mağaza daxilində faəliyyət göstərən kamerala nəzarətin edilməsi

Namizəd üçün tələblər
  • Ali təhsil;
  • Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Gülərüz, səbirli və mehriban olmalı;
  • Əla səviyyədə rus-dili biliyi;
  • Yaxşı səviyyədə ingilis-dili biliyi;
  • Telefon vasitəsilə yüksək səviyyəli ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti və aydın başa düşülən səs;
  • Telefon ünsiyyətinin yüksək səviyyədə olması.

İş rejimi : Həftənin 5 günü, saat 10:00 – 19:00. Şənbə və Bazar günü istirahət günüdür.

AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə

Karyera yüksəlişi, gülərüz kollektiv

Əmək haqqı: İlkin olaraq 400 AZN, sınaq müddətindən sonra 600-700 AZN

Maraqlanan namizədlər CV-lərini [email protected] e-poçt ünvanına "Customer care specialist" adı ilə göndərməlidirlər/

Vakansiyalardan tez xəbərdar olmaq üçün bizi Telegram-da izləyin.

hellojobaz

Oxşar Vakansiyalar

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"