Customer care specialist

Customer care specialist

Sabah Group MMC
  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    400 AZN

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Yerləşmə tarixi

    22 fevral 2021

  • Bitmə tarixi

    24 mart 2021

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Customer Care Specialist vakansiyaları üçün bura keçid edin!

  • Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması;
  • Müştərilərə edilən/müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək, lazımi ünvanlara istiqamətləndirmək;
  • Müştərilərin sorğularına cavab vermək, onların istəklərinin yerinə yetirilməsinə kömək etmək.
  • Müvafiq məlumatları toplamaq və şirkətin potensial müştəri sisteminin və xidmət sonrası əlaqə sistemlərinin müəyyən edilmiş prosedurlar çərçivəsində işlədilməsinə nəzarət etmək;
  • Yönləndirilən suallara dolğun və səlis cavab vermək;
  • Məlumatlandırma, müştəri xidmətlərinin tənzimlənməsi, detallara diqqət, peşəkarlıq və təzyiq altında işləmək bacarığının olması.
  • Mağaza daxilində faəliyyət göstərən kamerala nəzarətin edilməsi

Namizədə tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
  • Gülərüz, səbirli və mehriban olmalı;
  • Əla səviyyədə rus-dili biliyi;
  • Yaxşı səviyyədə ingilis-dili biliyi;
  • Telefon vasitəsilə yüksək səviyyəli ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti və aydın başa düşülən səs;
  • Telefon ünsiyyətinin yüksək səviyyədə olması.

İş rejimi : Həftənin 5 günü, saat 10:00 – 19:00. Şənbə və Bazar günü istirahət günüdür.

AR-ın Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə

Karyera yüksəlişi, gülərüz kollektiv

Əmək haqqı: İlkin olaraq 400 AZN, sınaq müddətindən sonra 600-700 AZN

Maraqlanan namizədlər CV-lərini recruitment@sabah-group.com e-poçt ünvanına "Customer care specialist" adı ilə göndərməlidirlər/

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Müraciət üçün e-poçt daxil et

Elan #841513

  • 3474

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox