Baş mühasib

  • Şəhər

    Bakı

  • Kateqoriya

    Mühasibat

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam-ştat

  • Təhsil

    Ali

  • Yerləşmə tarixi

    10 sentyabr 2021

  • Bitmə tarixi

    10 oktyabr 2021

  • E-mail E-poçt göstər

Diqqət!

Bu elanın vaxtı bitib. Mühasib vakansiyaları üçün bura keçid edin!

Baş mühasib

Vəzifə öhdəlikləri:

• Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə ciddi riayət etməlidir;
• Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsini təmin etmək;
• İlkin mühasibat hesabatlarının müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirmək;
• Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması
• Hesab və elektron qaimə-fakturaların yazılması;
• Daxili mühasibatlıq sistemində köçürmələrin təmin edilməsi
• Bank əməliyyatının işlənilməsi
• Vaxtlı-vaxtında və lazımi qaydada təsdiqedici sənədlərin əldə olunması/təqdim edilməsinin təmin olunması;
• Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq bütün əmək haqlarına dair əməliyyatların vaxtında və düzgün hesablanmasının təmin edilməsi;
• Vəzifəsi ilə əlaqədar məsələlərə dair işçilərin sorğularını cavablandırmaq;

İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını “ Mühasib” qeyd edərək, hr@icherisheher.gov.az elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

Namizədə tələblər:

• Təhsil: Ali iqtisadi təhsill (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit)

• Iş təcrübəsi: 5 il iş təcrübəsi minimum( istehsalat sahəsi)

• Yaş: 25-40

• Dil bilikləri: Azərbaycan, Ingilis, Rus

• Vergi qanunvericiliyini yaxşı səviyyədə bilmək, dəyişiklikləri izləmək və vaxtında tətbiq etmək;

• Kompüter bilikləri: Ofis proqramları, 1C

• Xammal və hazır məhsul anbarı ilə işin təşkili.

Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan #843317

  • 2089

Oxşar vakansiyalar

Ən son vakansiyalar - İş elanları 2025

Daha çox