Çağrı Mərkəzi üzrə Operator is elani
Vaxtı bitmiş
Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 1536
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
30 İyun 2020
Elan tarixi
30 İyul 2020
Bitmə tarixi
5220
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən , yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC” Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyasını açıq elan edir.
Tələblər:
İş təcrübəsi- 2 il;
Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
Yaş həddi: 20-30;
Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.
Vəzifələr:
Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.
İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
OXŞar vakansİYALAR
Младший специалист отдела контактного центра
Kapital Bank
E-commerce Specialist
Golden Scatter
Content Writer
Golden Scatter
Qaynaqçı
Ak VENT GROUP MMC
Boyaçı köməkçisi
Ak VENT GROUP MMC
Reklam ustası
Baku Advert
Kassir
Santral Elektrik
Müştəri bələdçisi - Lənkəran
ABB
Satınalma üzrə menecer
Santral Elektrik
İngilis Dilini Bilən Əməkdaş
Prestige Logistics
Elan № 1536
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
30 İyun 2020
Elan tarixi
30 İyul 2020
Bitmə tarixi
5220
Baxılıb