Çağrı Mərkəzi üzrə Operator

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator is elani

Vaxtı bitmiş

Ə/h razılaşma ilə

Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları üçün bura daxil olun.

Elan № 1536

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları

30 İyun 2020

Elan tarixi

30 İyul 2020

Bitmə tarixi

5220

Baxılıb

İş məlumatları

Bakı

Şəhər

Ə/h razılaşma ilə

Əmək haqqı AZN

Tam-ştat

İş rejimi

Müxtəlif

Sahə

Digər

Kateqoriya

İş barədə məlumat

2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən , yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC” Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyasını açıq elan edir.

Tələblər:

 İş təcrübəsi- 2 il;
 Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
 Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
 Yaş həddi: 20-30;
 Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.

Vəzifələr:

 Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
 Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
 Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.

İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.

Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@gscp.az e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.

NamİZƏDƏ TƏLƏBLƏR


Vakansiyalardan daha tez xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza abunə olun!

Elan № 1536

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları

30 İyun 2020

Elan tarixi

30 İyul 2020

Bitmə tarixi

5220

Baxılıb

Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vakansiyaları
Seçilmişlərə əlavə et

Укажите причину жалобы на вакансию "Курьер"