Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer is elani
Vaxtı bitmiş
Diqqət! Bu elanın vaxtı bitib. Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyaları üçün bura daxil olun.
Elan № 1431
Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyaları
18 İyun 2020
Elan tarixi
18 İyul 2020
Bitmə tarixi
2197
Baxılıb
İş məlumatları
İş barədə məlumat
2017-ci ildən etibarən fəaliyyət göstərən, yerli fast food brendi olmaqla, paytaxtda 10 filiala sahib “Əjdaha” MMC Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyasını açıq elan edir.
Vəzifələr:
• Çağrı Mərkəzi təmsilçilərinin təkmilləşdirmək üçün təlimlər həyata keçirmək və liderlik etmək;
• Çağrı Mərkəzi Təmsilçilərinin suallarını cavablandırmaq, müştərilər ilə baş verən konfliktlər zamanı, yönləndirmək, çətinlik yaşadıqları sorğuları həll etmək;
• Komanda ilə daimi görüşləri təşkil etmək, suallarını cavablandırmaq, yönləndirmək;
• Müştəri məmnuniyyətini artırmaq;
• Şirkət hədəflərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
• Əvəzedilən və qaytarılan məhsulların qeydiyyatını aparmaq;
Tələblər:
• Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili biliyi;
• Müvafiq sahədə ən az 5 il iş təcrübəsi;
• Müştəri yönümlü olmaq və konfliktləri həll etmək;
• Səbrli və stressə dayanıqlı;
• Liderlik və komanda ilə işləmə bacarığı;
İş şəraiti:
İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer” qeyd etməklə applicants@ajdaha.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
Elan № 1431
Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyaları
Çağrı Mərkəzi üzrə Menecer vakansiyaları
18 İyun 2020
Elan tarixi
18 İyul 2020
Bitmə tarixi
2197
Baxılıb