“Bakı Taksi Xidməti” MMC Vəzifə: Çağrı mərkəzi (Call Center) operatoru Vəzifə öhdəlikləri: • Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; • qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; • müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; • müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; • Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq; • xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olmasının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək; • digər öhdəlikləri yerinə yetirmək. Namizədə verilən tələblər: • Ali təhsilə üstünlük verilir • azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilməli • nitqi aydın və səlis olmalı • fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı • müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı olmalı • məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı • yaş həddi 18-35 həddində olan xanımlar İş qrafiki: günaşırı, növbəli. Əmək haqqı: müsahibə əsnasında müəyyən olunur. Müraciət qaydası: CV-nizi info@btx.az elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını - “Çağrı mərkəzi operatoru” yazmaqla göndərə bilərsiniz. |